AnjavandenBerg.reismee.nl

Een nieuw avontuur...... Gambia

Door mijn geweldige ervaringen vorig jaar in Cambodja, heb ik de smaak te pakken gekregen van het vrijwilligerswerk.

Over 2 weken vertrek ik naar Gambia, met een organisatie, Travel2Learn.

Travel2learn is opgericht door Marlies Verdonk, een enthousiaste vrouw met het hart op de goede plaats! Zij komt al 15 jaar in Gambia en ondersteunt met haar stichting Learn2Learn en Travel2learn vele goede doelen in Gambia.

De kwaliteit van de Wifi blijkt niet altijd even goed te zijn in Gambia maar wie weet lukt het mij toch weer om een blog bij te houden.

Ik hoop dat jullie weer met mij mee reizen!
liefs,

Anja

Reacties

Reacties

Maikel en Ingeborg

Wauw! Leuk om dan weer op de hoogte te blijven. Veel plezier en succes met het goede werk!

Aïsha

Jeeej!
Go mamma!!

Mien en Frans

Heel veel succes Anja!!

Ilse

Leuk an
En tuurlijk dat we je weer gaan volgen

Dorine en Peter

Gaaf. Wij zijn altijd bij de kamerconcerten die ze organiseren voor learn2learn. We zien je verhalen!!!

Ronald en Sandra

Heel veel succes met het goede werk.

Toos Uitendaal

Heel veel plezier in Gambia Wat zal je met een hoop verhalen terug komen .geweldig

je Pap

Lieve Anja heel veel succes en ook plezier en een goede reis ik ben trots op je Pap xxxxxx

Carola

Reis graag weer mee! succes en veel plezier ook xxx

Patricia

Wat gaaf weer. Heel veel succes!
Groetjes Patricia

Wendy van der lans

Wat leuk dat je met Marlies mee gaat. Hoor allemaal leuke en mooie verhalen. Ooit hoop ik ook mee te gaan. Heel veel plezier met mooie ervaringen. Succes ??

Robert

Gaaf hoor, veel plezier!

Elly

Leuk aan, veel plezier alvast daar!

Marion vd Helm

Anja, super goed dat je dit doet!Ik probeer je te volgen.. Heel veel geluk ?.

Lia

Wat leuk zeg ! Heel veel succes en ik ga verhalen weer volgen.

Wicky

Geweldig Anja!
Gambia is prachtig!
Mensen heel erg lief; the smiling coast
Reis heel graag met jou mee?

Marcia de Groot

Ha Anja leuk! Gelukkig mag ik in het echt met je meereizen. Ik kijk er (ook) naar uit. Groetjes Marcia

Ineke Galdeij

Ha Anja, na je verhalen van de vorige keer snap ik heel goed dat je de smaak te pakken hebt ! :
Ik wens je heel veel plezier en ik zal je zeker volgen :)

Martine

Je hebt de smaak te pakken. Goede reis en heel veel plezier!
?

Heleen

Goed bezig Anja, ga je volgen!

Anja

Wat leuk zeg dat je het weer gaat doen. Heel veel succes en veel plezier daar

Louise

Heel veel succes en plezier weer Anja! Ik volg je.....???

Henny

Ha Anja wordt weer genieten voor je
Zal deze keer slang eten worden, daar eten ze geen spinnen wel veel andere lekkere dingen. Geniet van het mooie land en wat je gaat doen daar. ?

Clema

Anja wat mooi dat je vrijwilligers werk in Gambia gaat doen. Mooi land lieve mensen, goed doel Succes ik ga je volgen.

Margreet V

Wat gaaf dat je dit nieuwe avontuur aangaat! Mooie tijd gewenst!

Wim

Ik wacht in spanning af wat je ons nu weer laat meemaken!!!

Sandra van der Horst

Maak er weer een onvergetelijke tijd van! Ik volg je.

Pap

Lieve Anja Hier gaat alles goed morgen word de nieuwe printer geinstaleerd en verders blijf genieten zeker van het mooie weer liefs je Pap xxxxxx

Pap

Hallo lieve Anja
Hier alles onder controle alleen het weer mag wel iets beter Ik moest je ook de groeten doen van je zus die kwam vanmorgen een 'Bakkie '' doen En nog veel genieten de laatste dagen .
liefs je Pap- xxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!