AnjavandenBerg.reismee.nl

Bye Bye Cambodja

Gisteren heb ik nog mogen genieten van een heerlijke dag aan het zwembad van het Aquarius hotel. Boven op het dak van dit luxe hotel bevindt zich een prachtig zwembad met een adembenemend uitzicht over Phnom Phen. We genoten van het mooie weer en de luxe. We hadden zelfs een belletje naast ons bedje voor als we iets wilden bestellen.....Haha, dat werden overheerlijke fruitshakes.

Om 17 uur heb ik een boottochtje gemaakt over de rivier, het is altijd weer anders om een stad vanaf het water te zien. De zonsondergang was helaas een beetje achter de wolken maar al met al was het een grappige ervaring.

Daarna had ik met Robin en Melissa bij het Herb cafe afgesproken, ons favoriete tentje en wat mijn laatste avond heel gezellig maakte , was dat iedereen langs kwam. We hebben samen geproost op al onze mooie ervaringen en het werd nog serieus laat !

Ik ga om 15.30 uur met de tuk-tuk naar het vliegveld. Tijdens de tuktuk rit zal ik de warme wind door mijn haren voelen, alle indrukken van Phnom Pehn in mij opnemen om vervolgens te vertrekken naar het koude Nederland. In Nederland is iedereen waar ik van hou.... dus ja, ik heb weer heel veel zin om naar Nederland te gaan.

Ik heb in Cambodja ongelofelijk genoten van alles wat mij is overkomen en wat ik heb meegemaakt. Ik wil Jacqueline en Ruud bedanken voor het mooie werk dat zij in Cambodja doen met hun Stichting Beetje Beter en Voluntoura en voor het feit dat ik daar een klein beetje aan heb mogen bijdragen.

Ik ga zo mijn laptop dichtklappen en de laatste dingen in mijn koffer doen. Dank jullie allemaal voor de hartverwarmende reacties en het "meereizen".

Graag besluit ik mijn blog met de woorden van een mede vrijwilligster Zoë:

Nobody can't help everybody, but everybody can help somebody......

Reacties

Reacties

Robin

Ahwww zo'n mooie laatste blog! Goede reis, we gaan je missen! Xxx

Truus

Lieve Anja, bedankt voor je mooie reis verhalen en prachtige foto's.
Goede vlucht en zie je snel, dikke Kus!

Dorine en Peter

Mooie, onvergetelijke ervaring, neemt niemand je meer af! Safe travels!

Kristel

Was leuk om zo met je mee te reizen en je ervaringen te lezen. Goede vlucht terug!

Lia

Dank je wel dat ik kon mee genieten van je mooie reisverhalen en foto's. Heel indrukwekkend, goede reis naar huis.

José

Wat een bijzondere tijd. Bedankt dat je mij liet "meevaren"in al jouw belevenissen. Ik ga je blog zeker missen. Een hele goede reis! X

Marion

Wat een pracht ervaring en mooi beschreven! Super om toch een beetje te kunnen helpen. Tot gauw, grts

Ineke

Dank voor je verhalen en foto's, was leuk om "mee" te reizen. x

Wicky

Lieve Anja vanuit Bali wens ik je goede vlucht en heel veel dank voor de prachtige verslagen waar ik enorm van genoten heb. Hele fijne feestdagen met je lieve kinderen en ieder die jou dierbaar zijn heel veel liefs en veel geluk in 2017

Lianne

Lieve Anja, bedankt voor het meenemen op deze bijzonder reis...., ik heb ervan genoten. Je schrijft innemend mooi. Wel thuis en succes met 'landen'. Liefsx

Martine

Mooie en indrukwekkende verhalen.
Welkom thuis.

Louise

Zo leuk om te lezen hoe je hier van hebt genoten Anja...
Geniet jij nog maar even na....wat een ervaring(en)

Nico Rave

Anja, bedankt voor alle verhalen en geniet van alle ervaringen. Voor straks fijne feestdagen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!