AnjavandenBerg.reismee.nl

Stilte meditatie

Vanavond zijn we met een groepje naar Wat Langka gegaan. Hier vond tussen 18 en 19 uur een stilte meditatie plaats waar we aan mee gedaan hebben. In de tempel stond echt een prachtig Boeddha beeld en waren er mooie muur schilderingen. In de tempel lagen allemaal kussentjes klaar waar we op konden gaan zitten. Eén uur lang in stilte op een kussentje zitten...... verder niets....

Morgen vertrek ik voor het weekend naar Sihanoukville, een bungalow op t strand.....

Marja Faber-Sportel

Wat bijzonder allemaal in zo'n andere wereld. Fijn dat je het wilt delen. Ik wens je een fijn en gezellig weekend. Alweer 1 week voorbij. Blijf genieten! Lieve groet, Marja

Heleen

Heerlijk weekend genieten op het strand. Rust maar lekker uit.

Henny

Zo te lezen kom je relaxed terug en bruin.
Geniet in de bungalow, zie het voor me mooie zee en strand.
of nog even en wil je blijven daar....

Sandra van der Horst

Wat een indrukwekkende reis!
Maak mooie herinneringen!

Nico Rave

Stilte, zo te lezen heb je dat niet als vervelend gevoeld.
Nu lekker een weekend in een bungalow op het strand. Geniet ervan.

inekegaldeij@gmail.com

Lijkt me best wennen een uur helemaal alleen jezelf